بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
مشاور و مدیر طرح و برنامه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال ۵۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آب و خاک استان تهران اختصاص یافت.
کد خبر : ۱۸۲۸۳۸

به گزارش بورس‌نیوز، اولین جلسه شورای فنی و اداری مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با حضور ابوالحسنی مدیرکل شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهاد کشاورزی، خانم آذروند مشاور و مدیر طرح و برنامه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و عزیزبیگی معاون مدیرکل شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر آب و خاک سازمان و کارشناسان این بخش در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

مشاور و مدیر طرح و برنامه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه با اعلام اینکه سهم تخصیص‌یافته به پروژه‌های آب و خاک استان تهران بیش از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: جهت راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های آب و خاک استان تهران علاوه بر اعتبارات تملک و دارایی استانی به میزان ۵۴۰ میلیارد ریال جهت طرح‌های سامانه‌های نوین آبیاری، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی، احیا و مرمت قنوات و ... تخصیص داده شده است.

روشنی، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آب و خاک از کلیه همکاران خواست که با پیگیری تکمیل اطلاعات پروژه‌های خاتمه یافته و ثبت آن‌ها در سامانه کشوری جایگاه واقعی مدیریت آب و خاک استان تهران را در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری دیده شود.

در این جلسه ضمن بررسی روند اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، بر رفع هرچه سریع‌تر نواقص پرونده‌ها و پروژه‌های در حال اجرا تاکید شد .

هم چنین موارد اعتبارات و تخصیص انجام شده در حوزه آب و خاک استان تهران و مسائل و مشکلات موجود نیز مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر