بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
عرضه اولیه تعداد 615میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین با نماد معاملاتی "کگهر" به عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام امروز(شنبه) در بازار دوم فرابورس ایران انجام و هر سهم این شرکت 680 تومان کشف قیمت شد.
کد خبر : ۱۸۳۴۸۹
به گزارش بورس نیوز، عرضه اولیه تعداد 615میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین با نماد معاملاتی "کگهر" به عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام امروز(شنبه) در بازار دوم فرابورس ایران انجام و هر سهم این شرکت 680 تومان کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه که با استقبال 300 هزار نفری معامله‌گران مواجه شد به هر سهامدار حقوقی و حقیقی حداکثر 6000سهم اختصاص داده و در دامنه سفارش نیز مبلغ 6500 تا 6800ریال تعیین شده بود که در نهایت به هر مشارکت‌کننده 2082 سهم در قیمت 680 تومان اختصاص پیدا کرد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سنگ آهن گهر زمین با سرمایه 12.3 هزار میلیارد تومان در عملکرد نیمه نخست امسال خود به سود 337 ریالی به ازای هر سهم دست یافته که با رشد 179 درصدی به نسبت دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شایان ذکر است از ابتدای امسال تا پیش از این، عرضه اولیه سهام شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان، پتروشیمی غدیر، کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی آوه سینا، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس و شرکت پتروشیمی بصیر در بورس و فرابورس انجام شده است.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر