بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
با امضاء تفاهم‎نامه سه‌جانبه صورت گرفت:

ایجاد بیش از ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی

با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت جهادکشاورزی و صندوق توسعه ملی بیش از ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد می‌شود.
کد خبر : ۱۸۳۵۱۴
به گزارش بورس نیوز، در این تفاهم نامه اعتباری حدود 18 هزار و 140 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

سهم صندوق توسعه ملی از تامین این اعتبار 4 هزار میلیارد تومان، تسهیلات بانکی 7 هزار و 500 میلیارد تومان ، از محل قانون اعطای تسهیلات مناطق روستایی 4 هزار میلیارد تومان است، همچنین ٨٨٧ میلیارد تومان نیز از محل یارانه سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود.

توسعه تولید محصولات گلخانه ای، تولید شیلات، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فنی و مشاوره ای، مکانیزاسیون، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، دامپروری ، دامپزشکی و گیاهپزشکی10 رشته منتخب بخش کشاورزی است.

بر اساس این گزارش؛ مراسم امضا و مبادله تفاهمنامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و مرتضی شهیدزاده، رییس صندوق توسعه ملی، امروز در محل سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:

یکی از اهداف دولت، مهار تورم در سال آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت:

مهمترین هدف صندوق توسعه ملی، اعطای تسهیلات برای تولید

چقدر دلار نفتی ذخیره می‌شود

نوسان سهم صندوق توسعه در بودجه

ارسال نظر