بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

چیزی به عنوان وام‌های قرض‌الحسنه برای مردم وجود ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص روند ارائه وام‌های قرض‌الحسنه گفت:میتوان عنوان کرد در حال حاضر چیزی به عنوان وام‌های قرض‌الحسنه برای مردم وجود ندارد.
کد خبر : ۱۸۳۵۹۸

به گزارش بورس‌نیوز، محمد ابراهیم رضایی در خصوص روند ارائه وام‌های قرض‌الحسنه گفت:میتوان عنوان کرد در حال حاضر چیزی به عنوان وام‌های قرض‌الحسنه برای مردم وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در ارائه وام‌های قرض‌الحسنه، افزود: اگر بانک‌ها تکلیفی مبنی بر ارائه وام قرض‌الحسنه دارند تقریبا هیچ بانک به این تکلیف عمل نمی‌کند.

سیستم بانکی کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

نماینده مردم خمین در خانه ملت، تصریح کرد:بانک‌ها اگر خدماتی در زمینه ارائه وام‌های قرض‌الحسنه ارائه می‌کنند معمولا این وام‌ها را به کارکنان بانک پرداخت می‌کنند.

رضایی در افزود: سیستم بانکی کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باید اصلاح شود و انجام این مهم ضرورت دارد.

تاخیر در اصلاح نظام بانکی به زیان مردم است

وی با بیان اینکه تاخیر در اصلاح نظام بانکی به زیان مردم است،گفت: بخشی از مردم به دلایل مشکلات مالی شدید به وام‌های قرض‌الحسنه نیاز دارند و علی رغم اینکه به بانک جهت ارائه وام معرفی می‌شوند بانک‌ها معمولا از اجرای مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در ارائه وام‌های ازدواج بانک‌ها معمولا با تاخیر این کار را انجام می‌دهند این در حالی است باید ارائه خدمات به بهترین روش انجام شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مبلغ وام ازدواج کاهش نخواهد یافت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

وام ازدواج 30 میلیونی در بودجه سال 98

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:

پیگیری وام ازدواج 30 میلیون تومانی در بودجه 98

ارسال نظر