بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
مدیریت نظارت برنهادهای مالی اظهارکرد:

صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهترین انتخاب برای هلدینگ‌ها

باتوجه به مزیت معافیت مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نقش آنها در بازار سرمایه هلدینگ‌ها می‌توانند با تشکیل این شرکت‌ها به زیرمجموعه‌های خود کمک شایانی کنند.
کد خبر : ۱۸۳۷۵۰

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا معتمد مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن بیان این مطلب گفت: همان طور که همه میدانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی هستند که با انتشار گواهی در حوزه فعالیتی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: مدیریت حرفه‌ای، تنوع‌سازی، صرفه‌جویی در هزینه معاملات و نقدشوندگی از مزیت‌های هلدینگ‌هاست که می‌توانند از آن برای توسعه فعالیت‌های خود در بازار سرمایه بهره ببرند.

، صرفه‌جویی در هزینه معاملات و نقدشوندگی از مزیت‌های هلدینگ‌هاست که می‌توانند از آن برای توسعه فعالیت‌های خود در بازار سرمایه بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ‌ها یکی از نهادهایی هستند که مجوز حضور در صندوق سرمایه‌گذاری صادر شده است گفت: 164 صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و 34 شرکت اقتصادی در بازارگردان دربازار سرمایه فعالیت می‌کنند و در آینده نزدیک، صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات، صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی و صندوق سرمایه‌گذاری بخشی به جمع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه اضافه خواهند شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بر اساس پیش‌بینی کمیسیون اقتصادی مجلس اجرایی می‌شود؛

خرید املاک مسکونی دوم و چندم مشمول پرداخت مالیات

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری:

بورس ایده یا همان بازار دارایی فکری فرابورس

معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس ایران:

جای خالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی در بازارسرمایه

ارسال نظر