بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
رئیس اداره بهینه‎سازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی مطرح کرد:

افزایش بهره‎وری انرژی به‎منظور کاهش هزینه‎های تولید

رئیس اداره بهینه سازی مصرف انرژی شرتک نفت مناطق مرکزی گفت: امروزه به موضوع افزایش بهره‌وری انرژی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود به‌‌ویژه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی توجه بیشتری شده است.
کد خبر : ۱۸۴۰۹۶

به گزارش بورس‌نیوز، حشمتالله رضایی درباره افزایش بهرهوری انرژی بهمنظور کاهش هزینههای تولید گفت: امروزه به موضوع افزایش بهره‌وری انرژی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود به‌‌ویژه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی توجه بیشتری شده است.

وی افزود: وجود فرصت‌های فراوان در صنایع نفت و گاز برای بهینهسازی مصرف انرژی ظرفیت مناسبی را برای طراحی و اجرای پروژه‌های بهینهسازی و بهره‌مندی از منافع آنها در اختیار ادارات بهینهسازی مصرف انرژی قرار میدهد.

وی درباره اولویتهای این اداره گفت: اداره بهینهسازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی به عنوان یک اداره نوپا اقدامهایی مانند اجرای ممیزی فنی انرژی، استقرار و دریافت گواهینامه نظام مدیریت انرژی مبنی بر استاندارد ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ در ساختمانهای ستاد شرکت، انجام پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، مطالعاتی در زمینه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، آموزش کارکنان در زمینه سامانه مدیریت انرژی و انجام ممیزی را در اولویت قرار داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزارت نفت و گاز عمان؛

کاهش 2 درصدی تولید نفت عمان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی:

مدیریت بودجه و کنترل فرایندهای مالی ضروری است

از ابتدای سال 97 صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات به صنایع خراسان رضوی

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد؛

استقبال مردم به حضور در فعالیت‌های صنعتی

ارسال نظر