بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
رئیس انجمن مالی اسلامی با بیان اینکه ابزارهای مالی اسلامی باید مورد استفاده قرار گیرد از هدف این زیرمجموعه خود برای ترویج این مُهم برای تعاملات بین المللی خبر داد.
کد خبر : ۱۸۴۲۹۲

به گزارش بورس نیوز، علی صالح‌آبادی در چهارمین همایش مالی اسلامی  گفت: انجمن مالی اسلامی نشست‌های تخصصی ماهانه را با موضوعات روز در این حوزه برگزار و از پژوهشگران برای همکاری دعوت می‌کند. 

وی ادامه داد: دو فصلنامه تحقیقات مالی اسلامی به صورت سه‌جانبه با همکاری انجمن مالی اسلامی، سازمان بورس و دانشگاه امام صادق(ع) منتشر می‌شود و این دو فصلنامه آمادگی دارد مقالات پژوهشگران را منتشر کند.

وی افزود: از سال گذشته دوره MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی را با همکاری بانک قرض‌الحسنه ایران، مرکز مالی ایران و مؤسسه ردمانی مالزی برگزار می‌کنیم.

رئیس انجمن مالی اسلامی با اشاره به لزوم ارتباطات بین المللی گفت: به دنبال همکاری بین‌المللی هستیم و در این راستا تاکنون یک همایش با محوریت مالی اسلامی گامی به سوی ثبات در جزیره کیش با همکاری مؤسسه ردمانی مالزی برگزار کرده‌ایم.

صالح‌آبادی افزود: در پی ترویج مالی اسلامی و همچنین بهبود تعاملات بین‌المللی هستیم و امیدواریم انجمن مالی اسلامی همراه مناسبی برای دستگاه‌های رسمی کشور همانند سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و بیمه مرکزی باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر