بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران خبر داد:

عضویت سازمان بورس در آیسکو فرصتی جدید برای بورس‌های کشور

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: عضویت کامل سازمان بورس در سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار(IOSCO)، فرصت جدیدی برای بورس‌های کشور به منظور توسعه روابط بین‌المللی و کسب عضویت وابسته در این نهاد بین‌المللی را فراهم آورده است.
کد خبر : ۱۸۴۳۷۸

به گزارش بورس‌نیوز، علی صحرائی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به مطلب فوق و ضمن تبریک به دکتر محمدی ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، امور بین‌الملل سازمان بورس و فعالان بازار سرمایه کشور بابت عضویت کامل سازمان بورس در IOSCO گفت: این موفقیت به واسطه تلاش مستمر و بی وقفه در سازمان بورس و اوراق بهادار میسر شده است و این فرآیند بی‌تردید به ارتقای استانداردهای پذیرش، درج و زیرساخت‌های معاملاتی در بورس‌های کشور و انطباق قوانین با معیارهای جهانی بیش از پیش خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: عضویت کامل سازمان بورس در سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار(IOSCO)، فرصت جدیدی برای بورس‌های کشور به منظور توسعه روابط بین‌المللی و کسب عضویت وابسته در این نهاد بین‌المللی را فراهم آورده است.

 صحرائی در ادامه تصریح کرد: بورس تهران از سال 1992 میلادی عضو فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) است و با تحولات اخیر، امکان خواهد یافت به عضو کامل WFE تبدیل شود.

مدیرعامل بورس تهران خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده، بورس اوراق بهادار تهران مکاتبات لازم را با فدراسیون جهانی بور س‌ها (WFE) و آغاز فرایند ارتقای عضویت از وابسته به کامل در این نهاد بین‌المللی را انجام داده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران خبر داد:

راه‌اندازی قراردادهای آتی سبد سهام در هفته آینده

نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته به ثبت رسید؛

کسب سود خالص شرکت صنعتی سپنتا

ارسال نظر