بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
مدیرمالی شرکت «کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت» در گفت‌وگو با بورس‌‌نیوز خبر داد؛

حاشیه سود مناسب و شفافیت عامل جذب سهامداران جدید

مدیرمالی شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت گفت: حاشیه سود این شرکت نسبت به رقبا دارای اختلاف 4،5 درصدی بوده که این امر موجبات افزایش سود سهام شرکت اصفهان کشت را نسبت به رقبا فراهم کرده است.
کد خبر : ۱۸۴۶۵۴

علیرضا علی‌مرادی مدیرمالی شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت به بورس نیوز گفت: حاشیه سود زیاد یکی از مزایای شرکت اصفهان کشت نسبت به رقبا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حاشیه سود این شرکت نسبت به رقبا دارای اختلاف 4،5 درصدی است، افزود: این امر موجبات افزایش سود سهام شرکت اصفهان کشت را نسبت به رقبا فراهم کرده است.

علی‌مرادی موقعیت جغرافیایی مناسب را یکی دیگر از مزایای این شرکت دانست و افزود: این شرکت در اصفهان ومسیر ترانزیتی شمال به جنوب واقع شده بنابراین امکان تامین نهاده‌ها با هزینه کمتر نیز برای این شرکت فراهم است.

وی افزود: این شرکت 50 درصد از سهم علوفه مصرفی را با قیمت تمام شده کمتر تامین می کند که این امر موجب کاهش سهم بهای تمام شده شرکت می‌شود.

علیمرادی با اشاره به اینکه مجموعه قیمت تمام شده شرکت 1200 تومان است، گفت: که از این مقدار 970 تومان سهم مواد، 60 تومان به دستمزد و 170 تومان به هزینه سربار تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می شود که ازعرضه سهام این شرکت استقبال مطلوبی انجام شود، گفت: این شرکت متعلق به یک موسسه خیریه بوده و تجربه عرضه سهام شرکت هلدینگ همدانی‌ سیمان اصفهان نشان می دهد که عرضه سهام شرکت اصفهان کشت نیز می تواند با استقبال خوبی مواجه می شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Oman
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
سالی که نکوست از بهارش پیداست، سهم هایی که قیمت سهم آنها با سودشان نمی خواند معلوم نیست در پایان سال مالی سودی را که اعلام کرده اند می پردازند یا نه، ضمناً هر شرکتی که سود پرداخت می کند بعد از مجمع و اعلام پرداخت سود از قیمت سهمش کاسته می شود، لطفاً حرفهایی که می زنید و دلایلتان قانع کننده باشد زیرا با عدم شفافیت شرکت های بورسی باعث می شود در بیع اخلال ایجاد شود و زمینه حرام بودن سرمایه گذاری ها فراهم شود