بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:‌

رشد خودرویی‌ها ترمزی برای افت بازار/ صادراتی‌ها به‌دنبال راه‌فرار از بن‌بست ارزی

کارشناس بازار سرمایه گفت: روز گذشته رشد سهام خودرویی‌ها مانعی برای جلوگیری از افت بازارایجاد کرد بنابراین می‌توان گفت که در صورت عدم حمایت از سهام‌های این گروه شاهد ایجاد جو فروش در بازار خواهیم بود.
کد خبر : ۱۸۴۶۷۱

Картинки по запросу ‫رشد شاخص‬‎

نادرجزایریمدیرعامل کارگزاری بهین پویا در گفت‌و‌گو با بورس نیوز گفت: به دلیل اعمال افزایش نرخ خودروها باتوجه به استانداردهای مورد نظر وزارت صمت و شورای رقابت در چندروز گذشته سهام گروه خودرویی‌ها با رشد مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر گروه‌ها خرید و فروشی انجام نمی‌شود، افزود: به‌عنوان مثال روز گذشته رشد سهام خودرویی‌ها مانعی برای جلوگیری از افت‌بازار ایجاد کرد بنابراین در صورت عدم حمایت از سهام‌های این گروه شاهد ایجاد جو فروش در بازار خواهیم بود.

جزایری ادامه داد: جو فروش در بازار باید چند روز متوالی ادامه یابد تا از این طریق سهام خودرویی‌ها بدون ایجاد صف خرید به فروش برسد که به تبع آن بازار نیز به حالت تعادل دست یابد.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه شرکت های صادرات محور به دلیل تحریم‌ها و مشکلات ناشی از ورود ارز به کشور با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: با توجه به تصمیمات نشست اوپک در خصوص ایران انتظار می‌رود که قیمت نفت در حدود 50 دلار به ثبات برسد اما در مجموع شرکت‌های صادرات محور به خصوص نفتی‌ها نمی توانند به راحتی صادرات انجام دهند و ارز وارد کشور کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دبیر کمیته محیط زیست و انرژی کمیته ایرانی:

قیمت نفت به عوامل مختلفی وابسته است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند؛

موفقیت آمیز بودن صد وهفتاد و پنجمین نشست اوپک

وزیر نفت عراق خبر داد:

افزایش تدریجی قیمت نفت

ارسال نظر