بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
مدیر تالار منطقه‌ای مازندران گفت:

راه‌اندازی رشته بورس در استان مازندران

در راستای توافق‌نامه اجرایی منعقده فیمابین سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال1394، رشته بورس در استان مازندران با همکاری تالار منطقه‌ای مازندران راه‌اندازی شده است.
کد خبر : ۱۸۴۸۹۹

به گزارش بورس‌نیوز، علی جعفری اظهار کرد: در راستای توافق‌نامه اجرایی منعقده فیمابین سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال1394، رشته بورس در استان مازندران با همکاری تالار منطقه‌ای مازندران راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: رشته بورس در هنرستان دخترانه شهید تصفیه ناحیه یک ساری و هنرستان امام محمد باقر (ع) شهرستان آمل به عنوان پنجمین استان پایلوت کشور پس از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و البرز از مهر سال 1396 راه اندازی شده است.

جعفری افزود: علاقه‌مندان به رشته بورس پس از انجام مشاوره تحصیلی لازم می‌توانند در این رشته ثبت نام نمایند. دانش آموزان منتخب این رشته در دروس کاربردی با حضور در تالارهای منطقه‌ای و شرکت‌های کارگزاری بورس به صورت عملی آموزش می‌بینند.

مدیر تالار منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: این رشته مطابق با استانداردهای ملی مهارت و ایجاد زمینه شغلی متناسب با نیازهای بازار کار طراحی شده است. همچنین شاخه کاردانش تقاضامحور است و بر اساس نیاز نهادهای مالی بازار سرمایه طراحی شده است.

لازم به ذکر است فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در شرکت‌های کارگزاری‌ بورس فعالیت خود را آغاز کنند. این دوره به گونه‌ای طراحی شده است تا هر دانش‌آموزی که از رشته بورس فارغ‌التحصیل می‌شود با داشتن دیپلم این رشته بتواند در شرکت‌های کارگزاری‌ جذب شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر