بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
با حضور مدیر استان، معاون اجرایی و معاونین شعب استان گیلان؛

بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین

با حضور مدیر استان، معاون اجرایی و معاونین شعب استان گیلان بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در نه ماه گذشته با توجه به اهداف تعیین شده ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۸۵۷۷۸
به گزارش بورس نیوز، انوجی مدیراستان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد نه ماهه شعب در بازه زمانی ازابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری اعلام کرده وضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد استان در به تحلیل آماری شعب در بخش های تجهیزمنابع، گسترش بانکداری مدرن و جدیت در وصول مطالبات پرداخت.

در این جلسه انوجی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن هنر است و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

درپایان مدیر استان بار دیگر برتلاش بیش ازپیش همکاران درجهت نیل به اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک تاکید نموده و همچنین با اهدا جوایزی ازمعاونین شعب برتر تقدیر کردند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارخانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد؛

یک عدد پیچ در انبار قطعات یدکی کارخانه گروه ملی نیست

معاون رفاه اجتماعی عنوان کرد:

گستردگی حجم شکایت از یارانه‌ها

در آبان‌ماه امسال اتفاق افتاد؛

کاهش 25 درصدی آمار چک‌های برگشتی

ارسال نظر