بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به نیازهای کاذب بازار که شبیه بازی شده و تسعیر ارز و سکوتی دوباره در بازارسرمایه.
کد خبر : ۱۸۵۹۲۵
قاچاقچی برنج در رویای پُستی گلوگیر/ بوی گندیدن نمک، بلند شد

به گزارش بورس‌نیوز، قطاری برای تغییرات در وزارت اقتصاد آماده حرکت شده و طبق شنیده‌ها حسن قالیباف اصل، امیری هنزکی و حسین میرشجاعیان جزو لیست این قطار رزرو شده‌آند اما دراین خبر غیر رسمی علاوه بر تغییر مدیر عامل چند بانک نیز به چشم می‌خورد.

ضرب الاجل بانک مرکزی به صادرکنندگان
بانک مرکزی از صادرکنندگان خواست با توجه به اتمام مهلت سه ماهه آنها برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات، نسبت به انجام این کار اقدام کنند وگرنه با آنها برخورد قضایی می شود اما از سوی دیگر فعالان اقتصادی کشور که عموما از اهالی خیابان طالقانی هستند و واژه خصوصی را یدک می‌کشند نیز امروز ناراحت بودند که مگر این اقتصاد دولتی چند درصد آن دست بخش‌خصوصی بوده که ادعای ارز از این قشر را می‌کنند و مالیات را تنها از آنها می‌خواهند و چشم خود را کاملا بر شرکت‌های دولتی و خصولتی بسته اند.

بانکی‌ها و خمی در ابرو
سهامداران از سهم‌های گروه بانکی که در سبد خود دارند چندان رضایتی نداشته و شاید انتظارات آنها برآورده نشود چراکه فضایی که برای تنفس بانک‌ها مورد نیاز است، هیچ بارقه‌ای از امید نبوده و تنها بازی‌های بانکی با جیب سهامدار و سپرده‌گذار بوده که این سهم کماکان محلی برای بروبیا برخی نوسان‌بگیران تبدیل شده است.

تعطیلات عید نو و خبری تا پایان دی‌ماه
«شاراک» تا امروز تو بورس‌کالا ۱۵۵میلیارد تومان فروش داشته و این در حالیست که فروش این شرکت در بورس‌کالا در آذرماه ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است؛ طبق پیش‌بینی کارشناسان اگر به‌همین روال پیش رود، دی‌ماه بیشتر از ۵۰۰میلیارد تومان فروش خواهد داشت البته باید تعطیلات سال نو میلادی را هم در نظر داشت.

ریزش ۲۰۰تومانی قیمت دلار در صرافی ملی / دلار ۱۰۵۰۰ تومان شد  
سیر ادامه دار کاهش قیمت ها در بازار ارز موجب شد تا قیمت ارز در صرافی های بانکی برای چندمین بار در طول روز جاری کاهش یابد؛ در تازه ترین قیمت گذاری، این صرافی ها دلار را با قیمت 10500 تومان فروخته و با قیمت 10450 تومان خریداری می کنند.

افزایش ۱۰ درصد تولید فولاد خام کشور/ کاهش ۳ درصدی تولید سیمان
بررسی آمارهای منتشره حاکی از تولید بیش از ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار تن فولاد خام در دوره زمانی هفت ماهه و رشد ۹.۸ درصدی آن در مدت مشابه با­ پارسال است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر