بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
دبیر کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر گفت:

دستیابی به روش‎های موثر برای مفاسد احتمالی

دبیر کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر، هدف از برگزاری این نشست‎ها را دستیابی به روش‎های مؤثر برای پیشگیری و مبارزه با مفاسد احتمالی مرتبط با فرآیند برگزاری مناقصه‌ها در اداره‌ها به‌ویژه مقابله با موقعیت‎های آسیب‎پذیر برشمرد.
کد خبر : ۱۸۵۹۶۷

به گزارش بورس نیوز، علی اصولی در دهمین نشست کارگروه سلامت نظام اداری و مقابله با فساد این شرکت ضمن بررسی چالشهای مربوط به حوزه برگزاری مناقصه‌ها گفت: از طریق آموزش، آگاهی‌بخشی، ارائه راهکارهای مطلوب و ایجاد فضای مناسب، میتوان زمینه بروز هرگونه فساد را در بخشهای مختلف شناسایی کرد و اقدامهای پیشگیرانه را برای کاهش و حذف آن به کار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین از طریق ارزیابی دورهای منابع معتبر تأمینکننده کالا و خدمات، میتوان صلاحیت آنها را بررسی و روزآمد کرد.

در ادامه رضا لشکری، دبیر کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر، هدف از برگزاری این نشستها را دستیابی به روشهای مؤثر برای پیشگیری و مبارزه با مفاسد احتمالی مرتبط با فرآیند برگزاری مناقصه‌ها در اداره‌ها به‌ویژه مقابله با موقعیتهای آسیبپذیر برشمرد.

وی به اقدامهای مثبت انجام شده از سوی کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف برگزاری این نشست بررسی چالشهای مربوط به فرآیند برگزاری مناقصه‌ها و شناسایی زمینههای شکلگیری فساد و همچنین یادآوری، آموزش و آشنایی هرچه بیشتر دستاندرکاران با قوانین و مقررات مربوط به برگزاری مناقصه‌ها بوده است که با حضور اعضای کارگروه سلامت اداری، کمیسیون مناقصه‌ها، کمیته فنی بازرگانی و مدیران و رؤسای اداره‌های ذی‌ربط در سه بخش انجام شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون رقابت‌پذیری، خصوصی‌سازی و سلامت اداری اتاق تهران:

خطای ‏سیستمی در کشور بهبود پیدا کند

در سال آینده اتفاق می افتد؛

54 دلار،قیمت فروش هر بشکه نفت در بودجه 98

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت:

از بین بردن بسترهای شکل‌گیری فساد در کشور

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت:

تفاوت فاحش قیمت برخی از اقلام در داخل و خارج از کشور

ارسال نظر