بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب گفت:

پایان دوره تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری چشمه‌خوش

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب گفت: این پروژه با برنامه‎ریزی و نظارت دقیق مدیریت عملیات، برنامه‎ریزی تعمیرات اساسی ستاد و همچنین مهندسان شرکت در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش با کمترین میزان کاهش تولید و در کمترین زمان ممکن (در سه ماه) انجام شد.
کد خبر : ۱۸۶۳۰۲

به گزارش بورس نیوز، سعید ناصریپور افزود: این پروژه با برنامهریزی و نظارت دقیق مدیریت عملیات، برنامهریزی تعمیرات اساسی ستاد و همچنین مهندسان شرکت در منطقه عملیاتی چشمه‌خوش با کمترین میزان کاهش تولید و در کمترین زمان ممکن (در سه ماه) انجام شد.

وی گفت: تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی چشمه‌خوش با هماهنگی و همکاری واحدهای مدیریت عملیات، برنامهریزی و نظارت بر تعمیرات اساسی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، بازرسی فنی، اداره کالا و گروههای کاری منطقه در ادارات تعمیرات، مکانیک، برق، خطوط لوله ابزار دقیق، بهرهبرداری، ادارات ستاد و منطقه عملیاتی چشمه خوش به انجام رسید.

مدیر عامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز غرب در ادامه با تشریح مراحل انجام این تعمیرات گفت: برای انجام این عملیات، پس از جداسازی و ایزولهکردن ظروف مانند مراحل بخارزنی، تمیزکاری و چربیزدایی تجهیزات، واحد بازرسی فنی اقدام به عیب‌یابی (مانند خوردگی، زنگ‌زدگی و رنگ‌پریدگی) کرد و سپس عملیات سندبلاست و لکهگیری آغاز شد و بنا به عیوب شناسایی شده مراحل چسب‌کاری، جوشکاری و نصب ورق Patch انجام شد و در ادامه عملیات رنگ آمیزی لایههای اول، دوم و سوم تفکیکگرها و مخازن بهرهبرداری منطقه انجام شد.

ناصری‌پور با اشاره به اهمیت انجام این پروژه اظهار کرد: با وجود راهاندازی کارخانه و عدم توقف تولید هیچ گونه حادثه جانی یا مالی اتفاق نیفتاد.

بر این اساس، انجام عملیات تعمیرات اساسی دستگاه‌های نمک‌زدایی مانند سرویس و تعمیر ترانسهای مربوطه، تعمیر و سرویس سامانههای برق، کنترل و ابزار دقیق بدون برون‌سپاری انجام شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مارون گفت:

همکاری نفت وگاز مارون با بخش خصوصی

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران گفت:

رشد فزاینده صنعت حفاری در جهان

ارسال نظر