بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
​مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت:

ضروری بودن حمایت از افزایش سهم تولید داخل

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: حمایت از افزایش سهم تولید داخل را ضروری دانست و افزود: کمیته‌ای بدین منظور در شرکت متن تشکیل خواهد شد تا سازندگان داخلی بتوانند توانمندی‌های خود را به‌درستی ارائه دهند.
کد خبر : ۱۸۶۳۸۷

به گزارش بورس نیوز، تورج دهقانی اظهار کرد: فارغ از هرگونه شعارزدگی باید بگویم که همه تلاش شرکت متن برطرف کردن موانع و تسهیل مسیر به منظور تسریع در توسعه میدان‌های غرب کارون با توان سازندگان ایرانی است.

وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن سیاستهای کشور در توسعه میدان‌های نفتی که یک نظام آرمان‌گرا و ایدئولوژیک است باید با تلاش هرچه بیشتر، کشور را از شکنندگی اقلام و اجزای گلوگاههای راهبردی مصون بداریم و با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی به مسیر خود ادامه دهیم.

دهقانی حمایت از افزایش سهم تولید داخل را ضروری دانست و افزود: کمیته‌ای بدین منظور در شرکت متن تشکیل خواهد شد تا سازندگان داخلی بتوانند توانمندی‌های خود را به‌درستی ارائه دهند و شرکت متن با بهترین روش ممکن از این توانمندی‌ها در پیشبرد اهداف راهبردی میدان‌های نفتی استفاده خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: توان محقق شده، توان در آستانه‌ تحقق و توان آتی پیمانکاران در این کمیته به‌طور مجزا و با نظارت واحد مهندسی نفت این شرکت، با رعایت استانداردهای لازم بررسی خواهد شد و همه تلاش شرکت متن در این باره استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، خلق ارزش، ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال‌زایی را در صنعت نفت نتیجه‌ حمایت از توان تولید داخل دانست و گفت: صنایع وابسته به نفت با همراهی صنعت نفت قدرت خلق ارزش، درآمد ملی، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را خواهند داشت و همه تلاش شرکت متن حمایت از این اصل است که با تلاش، سیاستگذاری و هدف‌گذاری هر چه دقیقتر امکانپذیر خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر