بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

توسعه فعالیت‌های توزیع و خدمات پس از فروش در کشور / سهم 45 درصدی بارز از بازار تایر ایران

در صورت رفع مشکلات صادراتی، بارز در سال 98 می‌تواند بازارهای خوبی در جهان به دست آورد.‏
کد خبر : ۱۸۶۴۹۶

توسعه فعالیت‌های توزیع و خدمات پس از فروش در کشور / سهم 45 درصدی بارز از بازار تایر ایران

مازیار روغنی مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: فعالیت‌های زیادی در زمینه تحقیق بازار، جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل اطلاعات بارز و رقبا، تحلیل بازار از بخش‌های مختلف بازار را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: یک برنامه بلندمدت در مجموعه بارز برای توسعه صادرات وجود دارد و بر این اساس قرار است صادرات گروه صنعتی بارز به حدود 100 میلیون دلار برسد به همین دلیل کارهای صادرات را هم در بخش بازاریابی آوردیم.

روغنی ضمن اشاره به انجام کارهای زیربنایی در مجموعه بازاریابی بارز تصریح کرد: تا سال گذشته به 13 کشور جهان، حدود 7 میلیون دلار صادرات انجام داده و در نیمه اول سال 97 نیز توانستیم 7 میلیون دلار صادرات سال گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد و صادرات ممنوع شد روند شرد فعالیت صادراتی ما متوقف شد اما؛ درصورتی‌که در سال آینده صادرات آزاد شود، می‌توانیم به رقم خوبی در حوزه صادراتی دست پیدا کنیم.

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز اظهار داشت: با افزایش تولید بارز به 140 هزار تن محصول و حدود 10 میلیون حلقه لاستیک رسیده است که این مهم سهم ما را در بازار داخلی افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به این مطلب که پیش‌بینی ما سهم 40 تا 45 درصدی بارز در بازار داخل است گفت: بارز به‌عنوان یک برند پرقدرت حاضر در کشور دارای یک شبکه توزیع با 340 نماینده در سراسر کشور است.

روغنی در پایان افزود: تا امروز 147 مرکز خدمات پس از فروش و گارانتی تایر را در کشور دایر کرده ایم و در آینده فعالیت‌های فروش و خدمات خود را نیز افزایش خواهیم داد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر تولید لاستیک رادیال بارز کرمان در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:‏

بارز کرمان در فکر توسعه محصول / انحصار در تولید برخی محصولات

مدیرسرمایه گذاری سهام گروه صنعتی بارز در گفت و گو با بورس نیوز ؛

خبرهای خوب برای سهامداران بارز / وضعیت صنعت تولید تایر رو به بهبود است

ارسال نظر