بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
بررسی‌ها نشان می دهد که کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی با 79 درصد مشارکت، کمترین میزان ورود ثبت شبای بانکی در سامانه سهام عدالت را دارند.
کد خبر : ۱۸۶۵۵۸
به گزارش بورس نیوز، پس از راستی آزمایی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال 1395 و در مرحله بعد سود عملکرد سال 1396 این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور با حدود 93 درصد مشارکت، بیشترین همکاری با سامانه سهام عدالت و ورود اطلاعات شبا بانکی را به این سامانه داشته اند.

براساس این گزارش، کسانی که شبای بانکی معتبر آنان در سامانه سهام عدالت به تائید رسیده است از سود عملکرد سال 1395 و 1396 سهام عدالت برخوردار می شوند که این سود در سال جاری به ازای هر یک میلیون تومان سهامداری معادل مبلغ 175 هزار تومان خواهد بود.

تا کنون 2 بار سود مشمولان سهام عدالت واریز شده است در نوبت نخست که پارسال انجام شد، 38 میلیون و 800 هزار نفر سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کردند که سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بود.

نوبت دوم واریز سود مشمولان سهام عدالت برای سال مالی 1396 از اول آذرماه امسال شروع شد و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی 175 هزار تومان سود دریافت کردند.

همه مشمولان برای آگاهی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود می توانند به سامانه www.samanese.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
اسمش سهام عدالته ولی عادلانه توزیع نشده!

از دوستان ما که کارمند دولت هست، و وضع مالی بسیار خوبی هم دارد چون کارمند دولت خودش و همه اعضا خانواده اش دریافت کردند، از طرفی دیگری که کارگر کارخانه تولیدی بوده و هنوز هم اجاره نشین هست، نتوانسته حتی برای خودش سهام عدالت دربافت کنه چه برسه اعضا خانواده!!!