بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت:

ثبت رکورد تازه ازشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس

مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج‌فارس در انتقال فرآورده‌های نفتی با خط لوله 26 اینچ رکورد تازه‌ای رکورد جدید ثبت کرد.
کد خبر : ۱۸۶۶۸۵

به گزارش بورس نیوز، علیرضا عطار، اظهار کرد: با انجام تغییراتی در مرکز انتقال نفت بندرعباس و بالا بردن کارایی توربین‌ها و استفاده از بوستر پمپ‌های جدید پخش و خط لوپ ورودی، مشکل تامین ورودی پمپ‌های اصلی مرکز انتقال نفت بندرعباس رفع و با تلاش همکاران فنی و عملیاتی، به انتقال 322 هزار و 610 بشکه در روز منجر شد که این میزان انتقال، 2 هزار و 610 بشکه بیش از ظرفیت طراحی خط است.

وی افزود: این خط با ظرفیت 320 هزار بشکه در روز از سال1371 به بهره‌برداری رسید و در ابتدای کار، فرآورده‌های وارداتی را که از طریق نفتکش‌ها به انبار پخش تحویل می‌شد به استان‌های کرمان، یزد و اصفهان انتقال می‌داد.

عطار تصریح کرد: این خط لوله هم‌اکنون با توجه به افزایش تولید این دو پالایشگاه با حداکثر توان طراحی که 320 هزار بشکه در روز است، عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی را به سمت استان‌های شمالی و با هماهنگی واحد کنترل و اجرای برنامه‌ها انجام می‌دهد.

مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تاکید کرد: باتوجه به افزایش تولیدات دو پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس و بندرعباس، منطقه خلیج‌فارس در دی‌ماه امسال توانست با انتقال روزانه 322 هزار و 610 بشکه فرآورده‌های نفتی را از انبار نفت شماره 2 پخش به خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوب شرق ارسال کند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر