بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:

تغییر مدل تصمیم‌سازی‌ها در بخش تولید و تجارت

معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:در شرایط خاصی که در اقتصاد کشور حاکم است باید متناسب با این وضعیت مدل تصمیم‌سازی‌ها به خصوص در بخش تولید و تجارت تغییر کند.
کد خبر : ۱۸۶۶۹۷

به گزارش بورس نیوز، سعید زرندی در جلسه ای که با موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نقش‌های جدیدی که به این معاونت در حوزه‌های مختلف بویژه شوراهای عالی اقتصادی کشورداده شده است نقش پشتیبانی علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  باید پررنگ تر شود.

وی بر اصلاح مدل تصمیم‌سازی بخش صنعت معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: یکی از ضرورت‌های مهم کشور اصلاح مدل تصمیم‌سازی بخش صنعت، معدن و تجارت است.

معاون طرح برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور  موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی را فرصتی مغتنم برای وزارتخانه و بخش صنعت، معدن و تجارت دانست و آن را الگوی موفقی برای سایر دستگاه‌های اجرایی بیان کرد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در شرایط خاصی که در اقتصاد کشور حاکم است باید متناسب با این وضعیت مدل تصمیم‌سازی‌ها به خصوص در بخش تولید و تجارت تغییر کند.

زرندی خاطرنشان کرد: موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی بازوی توانمندی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است و باید پژوهش‌های آن متناسب با وضعیت فعلی کشور و راهگشای سیاستگذار در سطوح کلان، بخشی، رشته فعالیت‌ها و بنگاه‌ها باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر