بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: از فردا- چهارشنبه- 41 میلیارد تومان باقیمانده سود سهام عدالت برای مشمولان روستایی و عشایر سراسر کشور که شماره شبای بانکی خود را ثبت کرده اند، واریز می‌شود.
کد خبر : ۱۸۶۷۳۹
به گزارش بورس نیوز، 23 بانک پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان روستایی و عشایری را بر عهده دارند.

نخستین مرحله پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر کشور نوزدهم دی ماه کلید خورد و به تدریج بانک های ملی، کشاورزی، پست بانک، صادرات و سپه سهم خود را پرداخت کردند.

در گام نخست، به بیش از 9 میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر 780 میلیارد تومان پرداخت شد.

مرحله سوم


قرار است در گام سوم از بیست و نهم دی ماه توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر که شماره شبای آنها مربوط به بانک های مسکن و انصار است پرداخت شود.

مجموع ارزش این سود 49 میلیارد تومان است و جمعیتی افزون بر 570 هزار نفر را دربرمی گیرد.

همچنین در آینده نزدیک سود سهام عدالت 2 میلیون و 700 هزار مشمول روستایی و عشایر دیگر که شماره شبای آنها مربوط به بانک های تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و ارزش کلی سود واریزی برای آنها در مجموع حدود 230 میلیارد تومان می شود، پرداخت شود.

در پایان پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر در مجموع 13 میلیون نفر افزون بر یک هزار و یکصد میلیارد تومان سود سهام عدالت دریافت می کنند.

سود سهام عدالت دیگر مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال 1396 از شرکت های سرمایه پذیر پرداخت می شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر