بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 با تاکید براینکه افزایش 20 درصدی حقوق یک نهاد قابل مخفی کردن نیست گفت: اگر به درستی حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری بیش از آنچه در قانون بودجه آمده افزایش پیدا کند تبعیض آشکار است چرا که باید حقوق همه کارکنان دولت یکسان افزایش یابد.
کد خبر : ۱۸۶۹۳۱

به گزارش بورس نیوز، حسن کامران در خصوص شایعاتی مبنی بر افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری، گفت: بعید می‌دانم این شایعه صحت داشته باشد، چرا که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به چنین واریزی‌هایی حساس هستند و اشکال می‌گیرند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس تاکید کرد: اگر فرد در این باره سندی دارد، اراده دهد تا موضوع مازاد واریز را قانونی پیگیری کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با تاکید براینکه افزایش 20 درصدی حقوق یک نهاد قابل مخفی کردن نیست، اظهار داشت: اگر به درستی حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری بیش از آنچه در قانون بودجه آمده افزایش پیدا کند تبعیض آشکار است چرا که باید حقوق همه کارکنان دولت یکسان افزایش یابد.

عضو کمیسیون امور داخلی وشوراهای مجلس با اشاره به بودجه روسای قوای سه گانه، توضیح داد: رئیس جمهور،رئیس دستگاه قضا و رئیس مجلس بودجه خارج از شمول دارند که می‌توانند این بودجه را برای هر اموری که می‌خواهند هزینه کنند.

وی تاکید کرد: بودجه خارج از شمول قابلیت نظارت و حساب و کتاب را ندارد و در ریز هزینه کرد آن در قانون بودجه سنواتی نمی آید، بنابراین ممکن است رئیس جمهور از بودجه خارج از شمول حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری را افزایش داده باشند که خارج از دید بازرس و دیوان محاسبات است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس با انتقاد از بودجه خارج از شمول روسای قوای سه‌گانه، گفت: در شرایط این بودجه در اختیار روسای سه قوه است که همچنان شاهد هستیم رزمنده معسر کشور بیمه نشده و حقوق ندارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر