بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
بررسی عملکرد این فولادساز آلیاژی زیر ذره‌بین رفت؛

افت 8.5درصدی نرخ فروش محصولات/ رشد 80درصدی درآمدهای عملیات از محل رشد نرخ فروش

مقادیر فروش تجمیعی این شرکت تا پایان دی ماه به بیش از 278 هزار تن رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال 1396، این مقدار در حدود 265 هزار تن بوده است.
کد خبر : ۱۸۷۲۰۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در ماه گذشته موفق به فروش بیش از 29 هزار و 800 تن انواع فولاد آلیاژی گردید که نسبت به ماه گذشته از لحاظ مقادیر فروش، تغییری را نشان نمی‌دهد.

نرخ فروش هر تن از این محصول در ماه گذشته، 52 میلیون و 990 هزار ریال بوده است که نسبت به نرخ آذر ماه بیش از 8 درصد کاهش را نشان می‌دهد تا به این ترتیب و همانگونه که در نمودار فوق نیز قابل مشاهده است، برای اولین باردر 6ماهه گذشته، شاهد افت نرخ های فروش محصولات این شرکت هستیم.

مقادیر فروش تجمیعی فولادآلیاژی شرکت تا پایان دی ماه به بیش از 278 هزار تن رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال 1396، این مقدار در حدود 265 هزار تن بوده است.

افت 8 درصدی نرخ فروش محصولات «فولاژ» در دی ماه

جمع درآمدهای عملیاتی تجمیعی شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه بالغ بر 14 هزار و 604 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 80 درصدی را نشان می دهد. رشد درآمدهای عملیاتی شرکت به میزان نزدیک به 100 درصد از محل رشد نرخ های فروش محصولات شرکت روی داده است.

افت 8 درصدی نرخ فروش محصولات «فولاژ» در دی ماه


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر