بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
علیرغم عملکرد مطلوب شرکت در مقادیر فروش، شاهد افت قیمت ها در دو ماه گذشته بوده‌ایم و در حالی که قیمت فروش شمش شرکت در مهر ماه و آبان ماه به بیش از 35 هزار ریال به ازای هر کیلو رسیده بود.
کد خبر : ۱۸۷۲۰۹

رشد محسوس مقادیر فروش در گزارش دی ماه «ارفع»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد ارفع در ماه گذشته عملکرد قابل قبولی را از لحاظ مقادیر فروش ثبت کرد و تنها در ماه گذشته موفق به فروش بیش از 132 هزار تن شمش فولادی در بازارهای داخلی گردید. 

به این ترتیب، جمع تجمیعی مقادیر فروش شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه به 741 هزار تن شمش رسید که بیش از 620 هزارتن آن در بازارهای داخلی به فروش رسید.

رشد محسوس مقادیر فروش در گزارش دی ماه «ارفع»

علیرغم عملکرد مطلوب شرکت در مقادیر فروش، شاهد افت قیمت‌ها در دو ماه گذشته بوده ایم. در حالی که قیمت فروش شمش شرکت در مهر ماه و آبان ماه به بیش از 35 هزار ریال به ازای هر کیلو رسیده بود، در دو ماه گذشته شاهد افت محسوس نرخ‌ها بوده ایم و متوسط نرخ فروش دو ماه گذشته در حدود 27 میلیون ریال به ازای هر تن بوده  که نسبت به آبان ماه کاهش بیش از 20 درصدی را نشان می‌دهد و همان طور که در جدول فوق نیز قابل مشاهده است، نرخ های فعلی بیش از 10 درصد کمتر از نرخ‌های متوسط کل سال هستند.
رشد محسوس مقادیر فروش در گزارش دی ماه «ارفع»
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر