بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
بررسی عملکرد دی‌ماه این واحد پتروشیمی نشان می‌دهد؛

ثبت نخستین کاهش نرخ در 4ماهه اخیر/ PVC نیز روند نزولی گرفت

نرخ فروش هر تن پی‌وی‌سی شرکت با حدود 7درصد کاهش به 68.2میلیون ریال به ازای هر تن رسیده تا به این ترتیب، اولین کاهش نرخ را در چهار ماه اخیر شاهد باشیم.
کد خبر : ۱۸۷۴۶۶

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی غدیر در دی‌ماه، تنها موفق به فروش 3.469 تن محصول پی‌وی‌سی شده که نسبت به ماه گذشته و مقادیر فروش میانگین در ماه‌های اخیر خود، افت بیش از 60 درصدی را نشان می‌دهد. 

میزان تولید این محصول در دی‌ماه، بیش از 8.500 تن بوده که با این حال، مقادیر فروش که به نظر می‌رسد که به دلیل رکود بازارهای داخلی و مشکلات صادرات، با مشکل مواجه شده باشد، کمتر از 3.500 تن بوده است.

همچنین، نرخ فروش هر تن پی‌وی‌سی شرکت با حدود 7درصد کاهش به 68.2 میلیون ریال به ازای هر تن رسیده تا به این ترتیب، اولین کاهش نرخ را در چهار ماه اخیر شاهد باشیم.

افت مقادیر و نرخ های فروش در گزارش دی ماه «شغدیر»

جمع مقادیر فروش تجمیعی از ابتدای سال تا پایان دی ماه، به بیش از 88.750 تن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین، جمع درآمدهای عملیاتی تجمیعی شرکت تا پایان دی ماه، مبلغ 4.900 میلیارد ریال بوده که نسبت به 10 ماهه سال 1396، افزایش 50 درصدی را نشان می‌دهد.

افت مقادیر و نرخ های فروش در گزارش دی ماه «شغدیر»
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر