بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
با توجه به اینکه بخش عمده ی فروش این شرکت، به صورت صادراتی محقق می‌گردد، محدودیت‌‌های صادرات در بخش صنعت فولاد، اثرات مهمی در سودآوری آن خواهد داشت.
کد خبر : ۱۸۷۴۷۹

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بر اساس گزارش عملکرد دی ماه، موفق به فروش بیش از 100 هزار تن انواع شمش داخلی و صادراتی شده تا به این ترتیب، جمع مقادیر فروش شمش این شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه به بیش از 795 هزار تن برسد.

نکته قابل توجه در گزارش دی ماه شرکت، افت محسوس نرخ‌‌های فروش به ویژه در بخش صادراتی است. نرخ فروش هر تن شمش صادراتی شرکت با بیش از 25 درصد کاهش نسبت به آذر ماه، به 33 میلیون ریال رسیده و نرخ فروش شمش داخلی نیز با 12درصد کاهش به 27.8میلیون ریال به ازای هر تن محصول رسیده است.

با توجه به اینکه بخش عمده فروش این شرکت، به صورت صادراتی محقق می‌گردد، محدودیت‌‌های صادرات در بخش صنعت فولاد، اثرات مهمی در سودآوری آن خواهد داشت.

افت نرخ های فروش در گزارش دی ماه «کاوه»

جمع تجمیعی مقادیر و درآمدهای عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه، به ترتیب 795 هزار تن انواع شمش و 26.900 میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به ترتیب 10 درصد و 100 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر