بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت:

اشکال در تجهیزات حفاظتی ایستگاه مخابراتی منطقه اصفهان

تجهیزات حفاظتی و فیوزهای موجود در ایستگاه مخابراتی رپیتر ۷ در اثر بارش سنگین برف و رعد و برق‌های شدید در ارتفاعات عمل کرده و برق شبکه به دلیل تک فاز شدن از مدار خارج شده بود.
کد خبر : ۱۸۷۶۱۰

به گزارش بورس نیوز، وحید راجی‌خواه، معاون مخابرات منطقهمعاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در اصفهان اظهار کرد: تجهیزات حفاظتی و فیوزهای موجود در ایستگاه مخابراتی رپیتر ۷ در اثر بارش سنگین برف و رعد و برق‌های شدید در ارتفاعات عمل کرده و برق شبکه به دلیل تک فاز شدن از مدار خارج شده بود.

وی افزود: باوجود تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده ازسوی مهندسان واحد تعمیرات برق منطقه و اتصال دوباره فیوزهای کات اوت ابتدا و انتهای خط انتقال هوایی، مشخص شد که برق ایستگاه همچنان تک‌فاز است.

راجی‌خواه اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده تصمیم بر انجام عملیات با حضور مدیر منطقه، معاونان فنی و مخابرات و رئیس حراست گرفته شد و سرانجام گروه یادشده با تجهیزات کافی و مواجهه با سرمای شدید به ایستگاه مخابراتی رپیتر ۷ در قله ۲۹۷۳ متری رشته کوه‌های زاگرس واقع در استان چهارمحال و بختیاری رسیدند.

معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان اعلام کرد: در این عملیات که هشت ساعت به طول انجامید، مسئولان منطقه با همراهی نیروهایی از واحدهای برق، مخابرات، ترابری و محیط‌بانان سازمان حفاظت از محیط زیست، نیمی از مسیر را با خودروی برف پیما(اسنوتراک) و بخش سخت‌گذر مسیر دسترسی را به صورت پیاده طی کردند که در نتیجه مشکل برقی و مخابراتی این ایستگاه برطرف شد و به‌طور کامل در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر