بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
در دوره 9ماهه اتفاق افتاد؛

سود هر سهم «قشیر» 263ریال

شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد، در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، سود هرسهم را ۲۶۳ریال پوشش داد.
کد خبر : ۱۸۷۹۳۱

سود هر سهم «قشیر» 263ریال

به گزارش بورس نیوز، شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد، در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، سود هرسهم را ۲۶۳ریال پوشش داد.

این شرکت در این دوره ۴۱هزار و ۶۷تن انواع محصولات خود را به فروش رسانده و سود عملیاتی را به ۱۳۲میلیارد و ۳۸۶میلیون ریال رسانده است. سود خالص این شرکت ۱۲۱میلیارد ریال و زیان انباشته در پایان این دوره ۵میلیارد و ۷۱۲میلیون ریال اعلام شد.

«قشیر» برای دوره ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ نرخ خرید هرکیلو چغندر با عیار ١۶درصد به مبلغ ٢هزار و ٧١٢ریال و کمک کرایه مصوب دولتی به ازای هرکیلو چغندر به مبلغ ۴١٠ریال است. همچنین برای دوره ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ نرخ مصوب خرید ھر کیلو چغندر با عیار ١۶درصد به مبلغ ۲هزار و ۷۸۸ریال و کمک کرایه مصوب دولتی به ازای هرکیلو چغندر به مبلغ ۶۱۵ریال است که توسط دولت اعلام شده است.

از سوی دیگر با توجه به قرارداد ۱۰هزارتنی با شرکت بازرگانی دولتی در صورت توجیه و افزایش شکر خام امکان استارت کارخانه وجود دارد. با توجه به اینکه ظرفیت مصرف شرکت حدود ۸۰۰تن در شبانه روز است با جذب ۱۰هزار تن عملا کارکرد ۱۳روز مصرف شکر خام برای شرکت فراهم شده که با این تعداد روز و این میزان شکر عملا توجیهی اقتصادی جهت استارت متصور نیست، بنابراین در صورت جذب حداقل ۲۵هزار تن دیگر امکان استارت کارخانه وجود داشته و در غیر این صورت باید ظرفیت انبار به ۲۵هزار تن برسد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر