بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

زحمات وزارت نفت نادیده گرفته می شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید زحمات وزارت نفت در بخش‌های مختلف به‌ویژه مسئولیت‌های اجتماعی نادیده گرفته شود، گفت: افراد و گروه‌هایی که امروز انتقادهایی را به وزارت نفت وارد می‌دانند چطور این‌گونه زحمات را مشاهده نمی‌کنند؟
کد خبر : ۱۸۷۹۳۴

زحمات وزارت نفت نادیده گرفته می شود

به گزارش بورس نیوز، سکینه الماسی، با بیان اینکه وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی موفقیت‌های خوبی داشته است، گفت: آثار و نتایج اقدام‌های مثبت وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی در بلندمدت آشکار می‌شود، اما بدون تردید کمک به فراهم کردن امکانات در روستاها، تامین آب آشامیدنی، احداث مدرسه، مراکز درمانی، راه و زیرساخت‌های ارتباطی از گسترش بحران مهاجرت از روستاها به شهرها و حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید زحمات وزارت نفت در بخش‌های مختلف به‌ویژه مسئولیت‌های اجتماعی نادیده گرفته شود، افزود: افراد و گروه‌هایی که امروز انتقادهایی را به وزارت نفت وارد می‌دانند چطور این‌گونه زحمات را مشاهده نمی‌کنند؟ بنده نماینده جنوب کشور هستم و مشاهده کردم که چگونه وزارت نفت با تلاش خود برای جوانان غرب کارون کلاس‌های کنکور تدارک دید که بدون تردید به توانمندسازی مردم آن مناطق کمک خواهد کرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش کارجویان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با هزینه وزارت نفت، بهره‌برداری از بیمارستان شهدای دشت آزادگان در سوسنگرد و ساخت چند مدرسه در غیزانیه و ... تنها بخشی از اقدام‌های مثبت وزارت نفت است.

الماسی تاکید کرد: در بحث رسیدگی به مناطق پیرامونی تاسیسات، راه‌سازی، کمک به دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و نقش‌آفرینی در زمینه اجرای برنامه‌های درازمدت زیست‌ محیطی و بیابان‌زدایی، شرکت‌های نفتی در جنوب کشور همواره پیشگام بوده‌اند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: رویکرد وزارت نفت تولیدمحوری است؛ در سال‌های اخیر وزارت نفت در کنار اهداف توسعه، تولید و صادرات به مقوله مسئولیت اجتماعی نیز توجه جدی داشته و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش، نقش بزرگی در تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کند و این نگاه و برنامه خوشبختانه همواره در اولویت کاری صنعت نفت بوده است که از مسئولان ذی‌ربط نیز تشکر می‌کنیم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر