بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
توسط شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می شود؛

90درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه ۹۰ درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور از سوی شرکت پایانه‌ها راهبری می‌شود، گفت: شرکت پایانه‌های نفتی در این زمینه صاحب سبک است و توانسته‌ایم این فرآیند را بومی کنیم و آمادگی ارائه مشاوره در این زمینه را داریم.
کد خبر : ۱۸۸۲۵۹

90درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور

به گزارش بورس نیوز، عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی منحصربه‌فرد است، به‌طوریکه در بخش دریایی در سامانه‌های راهنمای کشتی شاید تنها جایی باشد که پایلوت کشتی را خود شرکت انجام می‌دهد و نیروهای متخصص نیز برای آینده آموزش دیده‌اند.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی همه نیروهای راهنمای کشتی از کشورهای غhttp://www.boursenews.irربی و شرقی در پایانه مهم و حیاتی حضور داشتند و حتی حاضر به انتقال این علم به کارمندان شرکت ملی نفت ایران نبودند، اما با اتکا به توان نیروی کار داخلی توانستیم از این انحصار خارج شویم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه ۹۰ درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور از سوی شرکت پایانه‌ها راهبری می‌شود، ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی در این زمینه صاحب سبک است و توانسته‌ایم این فرآیند را بومی کنیم و آمادگی ارائه مشاوره در این زمینه را داریم.

وی همچنین به تنوع سیستم‌های اندازه‌گیری در شرکت پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: مجهزترین و متنوع‌ترین سامانه‌های میترینگ در این شرکت وجود دارد.

اسدروز همچنین درباره عملیات‌ ترمیم خطوط لوله تحت اختیار این شرکت گفت: برای ارزیابی وضع خطوط لوله به‌ویژه خطوط لوله زیردریایی، پروژه بازرسی خارجی و داخلی خطوط لوله را انجام دادیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دستاوردهای شرکت نفت و گاز گچساران تشریح شد؛

گچساران قلب صادرات نفت خام کشور

در سطح مناطق نفت خیز جنوب اتفاق افتاد؛

رتبه نخست شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون

ارسال نظر