بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت:

بکارگیری دستگاه حفاری سنگین 39 فتح در چاه های اکتشافی

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت: دستگاه ۳۹ فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۲ شرکت قرار دارد و در حفاری چاه‎های اکتشافی، توسعه‎ای و توصیفی به کارگیری می‎شود.
کد خبر : ۱۸۸۵۲۱

به گزارش بورس نیوز، سیدمحمد صالحی گفت: این موفقیت حاصل فرهنگ‎‌سازی، رعایت استانداردهای کار و نظارت ایمنی در بخشهای عملیاتی شرکت به‌ویژه در دستگاههای حفاری بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه حفاری ۳۹ فتح از سال ۹۴ به ناوگان شرکت پیوست و در شمار دکلهای روزآمد است، افزود: کارکنان این دستگاه بین ۲ تا ۳۰ سال سابقه کار دارند و همگی دانش‌آموخته مراکز دانشگاهی و آموزشگاه تکنولوژی حفاری از مقطع کاردانی تا کارشناشی ارشد هستند.

رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه دستگاه حفاری سنگین رده فتح به دکلهایی اطلاق میشود که تمام برقی و دارای توان ۲ هزار اسب بخار هستند، اظهار کرد: دستگاه ۳۹ فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۲ شرکت قرار دارد و در حفاری چاههای اکتشافی، توسعهای و توصیفی به کارگیری میشود.

صالحی افزود: تلاش جمعی کارکنان در این دستگاه اهتمام ویژه به رعایت مقررات و ضوابط اچاسیی بوده است و در این دستگاه کار در شرایط ایمن اولویت نخست به شمار میآید.

وی درباره موقعیت کنونی دستگاه حفاری ۳۹ فتح تصریح کرد: این دستگاه در زمان حاضر در گستره عملیاتی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون در مناطق نفتخیز جنوب در حال حفر یک حلقه چاه است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدای سال جاری رخ داد؛

حفر و تکمیل 28 حلقه چاه نفت و گاز

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:

نقش خدمات تخصصی ویژه حفاری در عملیات حفر چاه نفت و گاز

در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛

اجرای 6بسته قراردادی با 5هزار میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد:

ظرفیت بالای خوزستان در ایجاد کسب و کار

ارسال نظر