بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

کنترل خروج دام زنده و مولد از کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حال حاضر شرایط کنترل خروج دام زنده و مولد از کشور مطلوب شده و به حالت عادی خود بازگشته است.
کد خبر : ۱۸۹۰۷۰

به گزارش بورس نیوز، سیدقاسم جاسمی در خصوص قاچاق دام زنده از مرزهای غرب کشور، گفت: در حال حاضر شرایط کنترل خروج دام زنده و مولد از کشور مطلوب شده و به حالت عادی خود بازگشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با بیان اینکه به دلیل عدم کنترل و نظارت مسئولین اجرایی بخش از جمعیت دامی کشور از طریق مرزهای غربی کشور قاچاق شد، گفت: توقع داریم مدیران اجرایی استان‌های غربی و دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل و نظارت بیشتری بر روی مرزهای غرب کشور داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از اینکه بخشی از دام‌های کشور به صورت غیر قانونی از کشور خارج شد مسئولین مرزها را به خوبی کنترل و مدیریت کردند، ادامه داد: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اطلاعاتی در مرزهای غرب کشور مخصوصا استان کرمانشاه عملکرد خوبی داشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر باتوجه به افزایش نظارت‌ها و ورود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به موضوع قاچاق دام و کنترل این معضل خروج غیرقانونی دام زنده از کشور متوقف شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مطرح کرد:

افزایش قیمت گوشت به دلیل سوءمدیریت بازار این محصول

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

لزوم توزیع هدفمند گوشت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مطرح کرد:

دام مولد به عنوان سرمایه ملی کشور

عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس:

افزایش قیمت‌ها در بازار توجهی به میزان افزایش حقوق ندارد

ارسال نظر