بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
از فردا و با ضمانت شرکت نفت آغاز می شود؛

عرضه اوراق منفعت با نرخ اسمی 19درصد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اوراق منفعت ازسوی شرکت توسعه نفت و گاز صبا اروند و با ضمانت شرکت ملی نفت منتشر می‌شود. این اوراق با نرخ اسمی ۱۹ درصد سالانه و سررسید سه ساله عرضه و پرداخت سود آن نیز ۶ ماه یکبار خواهد بود.
کد خبر : ۱۸۹۴۱۹

به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان اظهار کرد: اوراق منفعت ازسوی شرکت توسعه نفت و گاز صبا اروند و با ضمانت شرکت ملی نفت منتشر می‌شود. این اوراق با نرخ اسمی ۱۹ درصد سالانه و سررسید سه ساله عرضه و پرداخت سود آن نیز ۶ ماه یکبار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ بازار سرمایه و استقبال از عرضه اوراق منفعت، پیش‌بینی می‌شود در سال آینده نیز شرکت ملی نفت ایران مسیر تامین سرمایه از محل فروش اوراق منفعت را ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توضیح داد: به غیر از این اوراق، شرکت ملی نفت ایران برای سال آینده ابزارهای تامین مالی برای تامین سرمایه پروژه‌های نفت و گاز را نیز در دستور کار دارد.

معاون وزیر نفت گفت: طبق برنامه تا پایان سال، ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق منفعت منتشر می‌شود. بهمن ماه امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال از این اوراق عرضه شد و ۲۲ اسفند نیز ۲۰ هزار میلیارد ریال دیگر عرضه خواهد شد تا برنامه اعلام شده در زمینه تامین سرمایه پروژه‌ها از محل فروش این اوراق عملی شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر