بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
برای اولین بار فرزندان این سرزمین توانسته اند پروژه ی حساس ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین را بدون کمک خارجی به سرانجام برسانند.
کد خبر : ۱۸۹۶۱۸
به گزارش بورس نیوز، جعفر ربیعی مدیرعامل هادینگ خلیج فارس در پیامی ضمن تقدیر از عملکرد همکاران خود در مجموعه هلدینگ خلیج فارس، حلول سال 98 را نیز تبریک گفت.
ربیعی
متن پیام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به شرح ذیل است:

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛

بدون شک این زیباترین سنت الهی و وعده ی خلل ناپذیر خداوندی است که آدمی می تواند به قدر همت خویش ؛ رفیع ترین قله های خواستن را در زیر گامهای استوار و اراده پولادین خود فتح نماید و اینگونه در مسیر رشد و تعالی ، به کمال رسیدن و بالندگی ، دریافت امدادات غیبی را از سوی حضرت پروردگار شایسته گردد.

خداوند را شاکریم که بار دیگر به مدد جوانان غیور این آب و خاک ؛ تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان توانمند ، مدیران صدیق و متخصصان وفادار شرکت پتروشیمی نوری به ثمر نشست ، تا بار دیگر صنعت پتروشیمی یکی از شکوهمندترین دستاوردهای خویش را در حوزه ی تولیدشاهد باشد .

آری ؛ برای اولین بار است که فرزندان این سرزمین توانسته اند پروژه ی حساس ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین را ( بدون حضور شرکت اروپایی صاحب لیسانس ) آن و در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه دشمنان ، با موفقیت تمام به سرانجام برسانند و اینگونه در آستانه حلول سال جدید یکی از غرور انگیزترین افتخارات این صنعت را در حافظه تاریخ جاودانه نمایند .

اینجانب این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس و همکاران سختکوش شرکت پتروشیمی نوری تبریک عرض می‌کنم و امید آن دارم که با همت شما عزیزان، فرداهایی بهتر و درخشان تر را در سال ۱۳۹۸ در کنار یکدیگر تجربه نماییم .

جعفر ربیعی

27 اسفندماه 97


اشتراک گذاری :
ارسال نظر