بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
طرح ادغام و از دست دادن شخصیت مستقل این بانک در ماه‌های گذشته منجر به شفافیت عملکرد و کاهش شدید تراز بانکداری این بانک در سال مالی 1397 شده است.
کد خبر : ۱۸۹۷۶۰

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که موضوع ادغام بانک انصار و بانک‌های نظامی در بانک سپه بسیار جدی و در حال انجام است، گزارش فعالیت‌های عملکرد ماهانه بانک انصار نشان از تراز منفی فعالیت‌های بانکداری در عملکرد سال 1397 خود دارد. این بانک در جدیدترین گزارش عملکرد 12 ماه سال جاری خود بیش از 87 میلیارد تومان کسری درآمدهای ناشی از تفاوت درآمدهای حاصل از سود تسهیلات اعطایی و سود سپرده های پرداختنی را روانه سامانه کدال کرده است.

ظاهرا طرح ادغام و از دست دادن شخصیت مستقل این بانک در ماه‌های گذشته منجر به شفافیت عملکرد و کاهش شدید تراز بانکداری این بانک در سال مالی 1397 شده است.

«بانک انصار» با ترازی منفی به استقبال ادغام رفت/ کاهش شدید تراز بانکداری در سال مالی97

لازم به ذکر است، این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، سود خالصی 2294 میلیارد ریالی شناسایی کرده که با توجه عدم کیفیت صورت‌های مالی اعلامی این بانک‌ها در گزارشات حسابرسی نشده میان دوره، به نظر نمی‌رسد این میزان سود چندان قابل اتکا باشد.

نماد «وانصار» از تاریخ 3/05/1397 بنا به شفاف کردن و بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر در حالت تعلیق معاملاتی به سر می برد و با توجه به جدی بودن ادغام با بانک‌های دیگر، خبرها حاکی از خرید سهام این شرکت توسط بازارگردان مرفی شده در قیمت‌های 2088 ریال از سهامداران است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر