بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
شرکت نفت ایرانول در ادامه رشد نرخ‌های فروش محصولات خود، در عملکرد اسفندماه خود موفق شد تا با فروش بسیار مناسب انواع روانکار، پوششی چشمگیر را به ثبت رساند.
کد خبر : ۱۸۹۹۴۱

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول در ادامه رشد نرخ‌های فروش محصولات خود، در عملکرد اسفندماه خود موفق شد تا با فروش بسیار مناسب انواع روانکار، پوششی چشمگیر را به ثبت رساند. این شرکت در حالی موفق به فروش حدود 55.000 تن انواع روانکار در اسفند ماه شد که در بهمن ماه در حدود 45.000 تن از این محصول و در کل 11 ماهه ابتدای سال 417.000 تن را به فروش رسانده بود که این موضوع نشان از عملکرد مطلوب در ماه است.

محصولات اصلی شرکت پارافین وکس، ضد یخ و انواع روانکار بوده که شرکت در سال جاری شاهد رشد قیمت معنا دار این محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است. مجموع فروش شرکت در دوره یک ماهه اسفند در حدود 2.759 میلیارد ریال بوده و مجموع فروش 12 ماهه سال معادل 20.909میلیارد ریال محقق شده است.

شرانل با دستی پر به استقبال سال جدید رفت

همانگونه که در جدول فوق مشاهده می‌شود، میانگین قیمت‌های فروش انواع روانکارها به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت در اسفند ماه سال 1397 در مقایسه با بهمن ماه از رشد محسوسی برخوردار بوده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر