بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت:

گام های مطلوب وزارت نفت برای مناطق سیل زده

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاها اقدام‌های مطلوبی انجام داده است.
کد خبر : ۱۹۰۴۵۴

گام های مطلوب وزارت نفت برای مناطق سیل زده

به گزارش بورس نیوز، اسدالله قره‌خانی اظهار کرد: از آنجا که بعضی از شهرها و استان‌های کشور با مشکلات ناشی از سیل و سیلاب روبه‌رو هستند و ممکن است در روزهای آینده نیز به‌واسطه بارش‌ها این مشکلات ادامه داشته باشد، از این رو دولت، ‌مردم و دیگر دستگاه‌هایی که باید حمایت داشته باشند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی افزود: وزارت نفت تاکنون اقدام‌های بسیار خوبی برای کمک به سیل‌زدگان و همچنین مهار سیلاب در مناطق سیل‌زده انجام داده است. همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در این شرایط در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند و در این باره وزارتخانه‌های گوناگون، مسئولیت‌های بسیار سنگینی را بر دوش دارند و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند. در این میان وزارت نفت تاکنون خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس دهم ادامه داد: وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاها اقدام‌های مطلوبی انجام داده است. از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که از وقوع حادثه در بخش گاز جلوگیری کرد تشکر می‌کنم.

قره‌خانی عنوان کرد: باید همگی تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده حل و فصل شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:

تسهیلات برای دوگانه سوز کردن خودرو‌ها

به دنبال عملکرد وزارت نفت در بخش گازرسانی؛

نمایندگان مجلس از وزارت نفت قدردانی کردند

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری

ارسال نظر