بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
با دست به دست شدن ۸ میلیارد و ۴۲۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار طی۳۰۲ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات امروز بورس تهران به ۱۷ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۰۴۹۹

ارزش معاملات بورس به بیش از 17 هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش بورس نیوز، با دست به دست شدن ۸ میلیارد و ۴۲۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار طی۳۰۲ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات امروز بورس تهران به ۱۷ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال رسید.

امروز نمادهای «کگل»، «فارس» و «پارسان» به ترتیب با ۲۲۲، ۱۰۲ و ۳۸ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «کچاد»، «رمپنا» و «تاپیکو» به ترتیب با ۱۸۹، ۱۵۹ و ۱۵۰ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر تدپیکس را ثبت کردند. امروز همچنین «وبملت»، «وتجارت»، «خساپا»، «خودرو»، «وپاسارر»، «فولاد» و «رمپنا» نمادهای پربیننده بودند. «قثابت»، «والبر» و «وساخت» نیز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

در معاملات امروز گروه بانکی همچون روز گذشته صدرنشین برترین گروه‌های صنعت بود. گروه خودرو در جایگاه دوم این شاخص قرار گرفت و گروه صنایع شیمیایی نیز در رتبه سوم ایستاد.

بر این اساس، طی معاملات آخرین روز کاری هفته نمادهای شرکت فرآورده‌های‌ نسوز پارس‌ «کفپارس۱» و سرمایه‌‌گذاری‌ صنعت‌ و معدن‌ «وصنعت۱» متوقف و در آن سو نمادهای معاملاتی شرکت معادن بافق «کبافق»، کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان «قثابت»، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران «وساخت»، گروه دارویی البرز«والبر»، مارگارین «غمارگ»، سرمایه‌گذاری ایران خودرو «خگستر»، تامین سرمایه نوین «تنوین»، گلوکوزان «غگل» و سیمان فارس «سفار» بازگشایی شدند.

همچنین امروز دوره معاملاتی اختیار خریدوفروش «خودرو» و «رمپنا» با سررسید خردادماه ۱۳۹۸ و دوره معاملاتی اختیار خرید و فروش «فولاد» با سررسید اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ آغاز شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر