بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
مدیر استانی بانک ایران زمین گفت: عصر فعلی، عصر رقابت‌های تنگاتنگ بین بنگاه‌های اقتصادی است و بقاء سازمان در گروی تلاش بی‌وقفه در محیط پویا و رقابت سالم است.
کد خبر : ۱۹۰۵۰۷

عصر فعلی، عصر رقابت‌های تنگاتنگ بین بنگاه‌های اقتصادی

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا سبزواری اظهار کرد: برای استمرار حرکت رو به رشد سال 97 در سال جاری، ارائه ایده‌های جدید باید تلاش کرد.

وی افزود: آسیب‌شناسی و چاره‌اندیشی در مورد نقاط ضعف، استمرار طرح شعب یک هزار میلیاردی، تمرکز روی بانکداری مدرن، تغییر ترکیب منابع، کاهش متوسط نرخ سود پرداختی، سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی، تمرکز بر بازاریابی علمی و پیشرفته از توصیه‌های مدیران ارشد بانک است.

مدیر استانی بانک ایران زمین به نکات ضروری در دستیابی به اهداف سال 98 با توجه به شعار سال جدید «خیزش 97 و پرواز 98» بیان کرد: عصر فعلی، عصر رقابت‌های تنگاتنگ بین بنگاه‌های اقتصادی است و بقاء سازمان در گروی تلاش بی‌وقفه در محیط پویا و رقابت سالم است.

سبزواری همچنین با اشاره به محدودیت‌های همه سازمان‌های اقتصادگرا توجه به قیمت تمام شده پول را از اصول پیشرفت در جهت دستیابی به اهداف عالی بانک برشمرد.

وی اتکاء به منابع گرانقیمت در جهت جذب منابع در برهه‌ای از زمان را هرچند موثر لیکن به عنوان یک نسخه موقت قلمداد و جایگزین کردن سایر خدمات متنوع بانکی، تمرکز بر ارائه خدمات خوب و ارزنده از قبیل صدور انواع ضمانتنامه، گشایش ال‌سی داخلی، کارت هدیه، درگاه پرداخت الکترونیک و سایر خدمات بانکی را راهگشا و نقطه عطف در جهت رشد و اعتلای سازمان دانست.

مدیراستانی بانک ایران زمین بیان کرد: دقت، سرعت و صحت باید سرلوحه انجام کار مشتریان قرار گیرد. ارائه خدمات مناسب و مطلوب همراه با استراتژی اشتیاق در گفتار و کردار همکاران مهم و تاثیرگذار است و با وفاق و همدلی بین کلیه همکاران امورات مشتریان به نحو مطلوب انجام می‌شود.

سبزواری ادامه داد: فراهم بودن زیرساخت‌های فنی و عملیاتی در حوزه‌های متنوع از قبیل درگاه پرداخت اینترنتی، موبایل بانک و تلفن بانک، توسعه و ترویج آن بسیار حیاتی است. باید در سال جدید حداقل 80 درصد مشتریان شعب جزء کاربران فعال و استفاده‌کنندگان خدمات غیرحضوری بوده و در زمینه‌سازی رشد و تعالی بانکداری الکترونیک و تحقق اهداف افق سال 1400 به عنوان بانک تمام دیجیتال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی همکاران در همه زمینه‌های تخصصی بانکداری الکترونیک را امری اجتناب‌ناپذیر است. در سال جدید از هیچ کس پذیرفته نیست تا از خدمات بانک اطلاع 100 در صدی نداشته باشد و ضروری است اول خودمان از محصول استفاده کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب به مشتری نیز معرفی نمائیم.

مدیر استانی بانک ایران زمین درباره عوامل تاثیرگذار در پیشرفت یک سازمان تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه یک سازمان نیروی انسانی با شاخصه‌های تعهد، تخصص، سالم، کارآمد و دلسوز است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی بانک ایران زمین انجام شد؛

انتشار چهاردهمین شماره نشریه ارتباط

در 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود؛

مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول

ارسال نظر