بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
معاون اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:

برنامه‌های وزارت اقتصاد برای روان‌سازی فضای کسب و کار

معاون اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در مجموعه وزارت اقتصاد برای رفع تاثیرات منفی این تحریم‌های ضدبشری بر اقتصاد کشور، برنامه‌هایی برای روان‌سازی فضای کسب و کار و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در راستای تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه و افزایش اشتغال تدوین شده است.
کد خبر : ۱۹۰۵۶۹

برنامه‌های وزارت اقتصاد برای روان‌سازی فضای کسب و کار

به گزارش بورس نیوز، عباس معمارنژاد در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی به دلیل وسعت حوزه‌های کاری و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور، دارای وظایف و تکالیف گسترده‌ای است که از جمله این وظایف، می‌توان به ایجاد هماهنگی و نظم‌بخشی در همکاری‌های اقتصادی با کشورهای خارجی اشاره کرد.

وی درباره تحریم‌های آمریکا علیه کشور بیان کرد: در مجموعه وزارت اقتصاد برای رفع تاثیرات منفی این تحریم‌های ضدبشری بر اقتصاد کشور، برنامه‌هایی برای روان‌سازی فضای کسب و کار و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در راستای تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه و افزایش اشتغال تدوین شده است.

معاون اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: ایجاد هسته‌های اندیشه‌ورزی در استانها جهت استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، اتاق‌های بازرگانی و بخش خصوصی برای ارتقای اثربخشی تصمیمات این وزارتخانه در دستور کار است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک ملت مطرح کرد:

نقش موثرتر بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه های اقتصادی

وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:

نقش محوری وزارت اقتصاد در اجرای سیاست های اقتصادی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

تامین نیاز تولیدکنندگان از سامانه نیما و ارز دولتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
شکر و روغن جامد نایاب شده