پرداخت سود «دارو» به سهامداران پس از مجمع
شرکت کارخانجات داروپخش (سهامی عام)به سهامداران این شرکت سود پرداخت می کند.
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه


من سود سهام خودم رو دریافت نکردم الان به بانک رفاه مراجعه کنم پرداخت میکنن؟
یا اینکه از طریق دیگه باید پیگیری کنم؟