در نشست کمیته خودروی وزارت صمت؛
افزایش قیمت خودروی داخلی دلیل اقتصادی ندارد
هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولیدی، هیچ دلیل اقتصادی ندارد زیرا تولید و تحویل خودروها براساس برنامه ادامه دارد و مردم به جوسازی دلالان در فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش بورس نیوز، در جلسه کمیته خودرو، که در وزارت صمت برگزار شد درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی تصمیماتی گرفته شد.
براین اساس، هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولیدی، هیچ دلیل اقتصادی ندارد زیرا تولید و تحویل خودروها براساس برنامه ادامه دارد و مردم به جوسازی دلالان در فضای مجازی توجه نکنند.
بنا بر تصمیم این کمیته کسانی که قصد خرید محصولات ایرانخودرو و سایپا را دارند میتوانند با شرایط اعلام شده اقدام به خرید خودرو کنند.
همچنین، در جلسه کمیته خودروی وزارت صمت مصوب شد که سهم فروش فوری خودروسازها ۱۰ درصد افزایش یابد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
به منظور تنظیم بازار انجام میشود؛
آغاز فروش فوری ایران خودرو در سال جدید
به منظور تنظیم بازار آزاد انجام می شود؛
اختصاص 20 درصد از تولید روزانه ایران خودرو به فروش فوری
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد؛
اختصاص پنج ستاره کیفی به خودروهای تولید داخل
روز گذشته در بورس تهران انجام شد؛
سقف بی سابقه معامله در تاریخچه قراردادهای اختیار معامله
به منظور تنظیم بازار انجام میشود؛
آغاز فروش فوری ایران خودرو در سال جدید
به منظور تنظیم بازار آزاد انجام می شود؛
اختصاص 20 درصد از تولید روزانه ایران خودرو به فروش فوری
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد؛
اختصاص پنج ستاره کیفی به خودروهای تولید داخل
روز گذشته در بورس تهران انجام شد؛
سقف بی سابقه معامله در تاریخچه قراردادهای اختیار معامله ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه