بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
مدیرمالی فولاد ارفع در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

کوره‌های داغ فولادسازان با وجود نوسانات دلاری/ رونق در دروازه شرکت‌های فولادی‌

سبزپوش شدن برخی از فولادی‌ها می‌تواند ناشی از بستر اطمینانی باشد که برای سرمایه‌گذاری قرار داده شده و هنوز این اطمینان ادامه دارد.
کد خبر : ۱۹۰۸۸۳
فولاد هنوز بازار مطمئنی برای سرمایه‌گذاری است
محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، به رونق نسبی فروش در برخی شرکت‌های فلزی اشاره و اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصاد، به نظر می‌رسد بازار فولاد نسبت به گذشته با رونق نسبی همراه شده اما این موضوع، هنوز تمامی شرکت‌های فولادی را دربرنگرفته است.

وی با اشاره یکی از دلایل احتمالی سبزپوش شدن فولادی‌ها در بازار، ادامه داد: نزدیک شدن به تاریخ مجامع‌ سبب شده تا سهامداران کمی بیش از گذشته، علارغم مشکلاتی که در بازار با آن دست‌و‌پنجه نرم‌ می‌کنند، میزان فعالیت خود را در بورس پررنگ کنند.

مدیر مالی فولاد ارفع به دیگر موضوعی که مسبب داغ شدن کوره‌های فولادسازان شده اشاره داشت و گفت: از سوی دیگر در شرایطی که تحریم و نوسانات ارز بر بازار غلبه کرده، هنوز فولاد بازار مطمئنی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و مانند گذشته به کار خود ادامه می‌دهد.

اسماعیلی در خصوص برنامه‌ آتی شرکت فولاد ارفع نیز اعلام کرد: در نیمه ماه جاری گزارش حسابرسی آماده و به مجمع عمومی ارائه شده و سپس برنامه‌های بعدی طراحی و اجرا می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر