بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: اقبال مردم نسبت به این بازار خوب بوده و در فروردین ماه حجم زیادی از خریدها توسط افراد حقیقی صورت گرفته است.
کد خبر : ۱۹۰۸۸۹

اقبال مردم نسبت به بازار سرمایه خوب بود

به گزارش بورس نیوز، علی صحرایی درباره رشد این روزهای شاخص بازار سرمایه اظهار کرد: متنوع‌سازی سرمایه‌گذاری در بورس باید در دستور کار سرمایه‌گذاران مبتدی قرار گیرد.

وی افزود: ما به افرادی که دنبال ورود به این بازار هستند توصیه می کنیم که نسبت به خرید سهام تحلیل داشته و عوامل بنیادی را مدنظر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بورس تهران، درباره سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نسبت به بازارهای موازی توضیح داد: اقبال مردم نسبت به این بازار خوب بوده و در فروردین ماه حجم زیادی از خریدها توسط افراد حقیقی صورت گرفته است.

صحرایی ادامه داد: دیگر بازارهای سرمایه‌گذاری، از ریسک‌های خاصی برخوردارند و یا با عدم نقدشوندگی همراه هستند.

وی بیان کرد: بازارهای موازی برای سرمایه‌گذاری نیازمند حداقل سرمایه هستند. در حالی که برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه با هر اندازه از سرمایه می‌توان وارد این بازار شد، به همین دلیل مردم به درستی این بازار را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: شاخص کل در ابتدای فروردین ماه از ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد به ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحد رسید که این آمار نشانگر عملکرد مناسب بازار سرمایه نسبت به دیگر بازارها است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر