بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
«افق کوروش» در اولین ماه سال جدید شروع قدرتمندی داشت و به درآمدی جالب توجه دست یافت.
کد خبر : ۱۹۰۹۰۳

بر اساس بررسیهای واحد سنجش و راه حلهای رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، 438 میلیارد تومان درآمد فروش شرکت «فروشگاههاي زنجيره اي افق کوروش» در فرودین ماه سال 98 بود. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 91 درصد افزایش یافته است.

گام‎های بلند «افق» در مسیر صعود / سبد پردرآمد این خرده‎فروش

نکته دیگر این است که در اسفند ماه سال 97 این شرکت با ثبت فروش 689 میلیارد تومان، جمع درآمدهای عملکرد 12 ماهه خود را از رقم 5241 میلیارد تومان گذراند. این در حالی است که در سال 96 حدود 2909 میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته بود.

بنابراین، در سال 97 جهش بلندی در امر درآمدزایی رقم زد و با توجه به فعالیت اولین ماه سال مالی 98، به نظر میرسد در صورت تداوم روند کنونی، باز هم شاهد ثبت ارقام جدید در برابر درآمدهای عملیاتی باشیم و روند صعودی «افق» همچنان ادامه یابد.

همانطور که ملاحظه میکنید، درآمدهای عملیاتی این شرکت فروشگاهی در سال 97 به تفکیک ماه، همواره رو به رشد حرکت کرده است.

گام‎های بلند «افق» در مسیر صعود / سبد پردرآمد این خرده‎فروش

در مجموع، «افق» در شرایط مناسبی قرار دارد و افق روشنی پیش‎روی آن قرار دارد. این شرکت با سرمایه 100 میلیارد تومانی، حدود 174 میلیارد تومان سود انباشته دارد؛ این موضوع برای سهامدارانی که قصد شرکت در مجمع سالانه را دارند، قابل توجه است. چرا که دست شرکت در تقسیم سود بالا باز است و احتمالا مجمعی پربار در انتظار باشد.

قابل ذکر است که «افق» از زمان ورود به بازار سرمایه تا به امروز بازدهی  جالب توجه 105 درصدی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر