بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
گواهینامه‌ها و استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه شرکت سیمان صوفیان توسط کارشناسان شرکت IMQ تمدید شد.
کد خبر : ۱۹۰۹۳۴

به گزارش بورس نیوز، منصور نجفی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه برنامه ممیزی که با حضور مدیران و سرپرستان و مسئولین واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد ممیزی استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) توسط کارشناسان شرکت IMQ با موفقیت انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: اهمیت دریافت گواهینامه‌های استاندارد در بخش‌های مختلف از آن‌ جهت اهمیت دارد که ممیزی می‌تواند نقاط قوت و ضعف را به شكلی واقعی، نشان دهد.

وی تاکید کرد: براساس استراتژی‌های تدوین‌شده درشركت سیمان صوفیان مسیر برای تداوم استانداردها هموار است و توانستیم تائید کارشناسان شرکت IMQ را اخذ کنیم.

نجفی همچنین افزود: ممیزی استانداردها به‌صورت سالانه و باهدف ارزیابی انطباق با الزامات استانداردها و ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت جهت حصول اطمینان از توانایی سازمان برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده برای بهبود سیستم مدیریت در شرکت سیمان صوفیان انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با تبریک این موفقیت به همکاران خود تاکید کرد: این موفقیت با تلاش و اهتمام همه کارکنان ایجادشده و با تداوم تلاش‌ها به‌زودی شاهد کسب مدارج بالاتر و فتح قله‌های تعالی سازمانی خواهیم بود.

گفتنی است در راستای انجام مأموریت و رسالت شرکت سیمان صوفیان، از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود به‌ویژه نیروی انسانی كارآمد استفاده‌شده و بهره‌گیری مطلوب از كلیه عوامل تأثیرگذار بر تولید توانسته مسیر بهره‌وری و سرآمدی سازمانی را هموار کند .


اشتراک گذاری :
ارسال نظر