بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
مدیر مالی «بالبر» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

پوشش زیان انباشته، بهترین اتفاق امسال/ علت پرش سود بالبر چه بود

علت رشد سودآوری شرکت در ۷ ماهه اخیر، انعقاد چند قرارداد پیاپی بوده که درآمد مناسبی برای شرکت به همراه داشته است.
کد خبر : ۱۹۱۱۷۶
پوشش زیان انباشته، بهترین اتفاق امسال/ علت پرش سود بالبر چه بود

به گزارش بورس نیوز، «بالبر» از جمله نمادهای پربازده امسال بوده که در یک ماه اخیر رشد قیمت تقریبا ۵۵ درصدی در کارنامه خود ثبت کرده است. 
کابل سازی البرز در ۱۲ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۹۷، فقط ۵۰۰ میلیون تومان سود ساخته بود. ولی با یک پرش خیره کننده در ۶ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۷ خبر از تحقق سود خالص ۴.۴ میلیارد تومانی داد. در فروردین ماه هم این شرکت بیش از ۱۲ میلیارد تومان درآمد داشته که با احتساب درآمد ۶ ماهه، می توان گفت درآمد ۷ ماهه این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد نشان می دهد. 
این سهم تا پایان شهریورماه ۹۷ زیان انباشته ۲ میلیارد تومانی داشته که در صورت تداوم روند مثبت نیمه دوم سال ۹۷، در سال مالی جاری این زیان پوشش داده خواهدشد.

محمدجواد جلالی مدیر مالی شرکت کابل سازی البرز در گفتگو با بورس نیوز در خصوص دلایل رشد سودآوری «بالبر» بیان کرد: علت رشد سودآوری شرکت در ۷ ماهه اخیر، انعقاد چند قرارداد پیاپی بوده که درآمد مناسبی برای شرکت به همراه داشته است.

وی افزود: کابل البرز در مناقصات متعددی شرکت می کند؛ ولی با توجه به اینکه نتایج مناقصات قابل پیش بینی نیست نمی توان روند درآمد شرکت را پیش بینی کرد. چنانچه پروژه های شرکت به همین روال ادامه داشته باشد، روند سودآوری هم تداوم خواهد داشت. ولی فعلا اظهارنظر در خصوص تداوم سودآوری شرکت تا پایان سال مالی امکانپذیر نیست. امیدواریم روند اجرای پروژه ها به صورتی باشد که رشد درآمد تداوم یابد و زیان های قبلی پوشش داده شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر