بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
از دیگر اهداف تکمیل کریدورمنطقه به شمار می رود؛

جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از دیگر اهداف تکمیل کریدور منطقه است.
کد خبر : ۱۹۱۸۸۶

به گزارش بورس نیوز، سید پیروز موسوی، با بیان اینکه تکمیل کریدور تاسیساتی صنایع پایین‌دستی از ماموریت‌های مهم سازمان است، اظهار کرد: در صورت تکمیل کریدور بسیاری از صنایع که در تولید طیف متنوعی از محصولات ارزش افزوده بسیار بالایی دارند در منطقه مستقر خواهند شد که افزون بر توسعه اشتغال، درآمد کشور نیز از این بخش افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به زیرساخت‌های منطقه برای جذب سرمایه گفت: دسترسی آسان به خوراک و همچنین نزدیکی به طیف متنوعی از محصولات پتروشیمی می‌تواند نقش مهمی در توسعه صنایع تکمیلی و پایین‌دستی ایفا کند و در صورت تحقق این امر زنجیره‌ای کامل از محصولات در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تولید خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از دیگر اهداف تکمیل کریدور منطقه است.

موسوی تاکید کرد: کشور ما ظرفیت بسیار بالایی برای تامین نیازهای خود دارد، بنابراین باید به‌صورت جدی ضمن ادامه تلاش‌های کنونی برای جلوگیری از خام‌فروشی محصولات درصدد توسعه صنایع تکمیلی باشیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روز اول نمایشگاه بین اللملی نفت ایران کلید خورد؛

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی نفت ایران

در استان ایلام انجام شد؛

آبگرفتگی 25شهرک صنعتی در ایلام

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس:

باید متناسب با مزیت هر منطقه سرمایه‌گذاری کنیم

ارسال نظر