بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
عضو هیات مدیره شرکت ویتانا گفت: چشم انداز شرکت ویتانا این است که در چند سال آینده، دومین شرکت تولید بیسکوییت و شکلات در ایران شود.
کد خبر : ۱۹۲۱۲۵

افزایش تولید؛ برنامه سال 98 ویتانا / آماده ورود به بازار های جدید صادراتی هستیم


رضا نادری قائم مقام شرکت ویتانا در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: خطوط جدید تولید و ظرفیت ها همه به همین منظور ایجاد شده اند.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید در کارخانه یک فقط برای انواع بیسکویت شامل نرم، سخت، کراکر، پتی پور، مادر ایجاد و چیزی حدود 200 تا 250 تن تولید خواهد داشت.

نادری با اشاره به این مطلب که در کارخانه شماره یک چهار خط کامل در حال تولید هستند گفت: یک خط ناقص تولید و 2 خط شکلات نیز در کارخانه شماره یک فعال هستند و ما در حال تکمیل فرهای مجموعه نیز هستیم. با خرید خطوط جدید از هندوستان، اروپا و ترکیه و نصب در کارخانه کاسپین امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر خطوط تولید در چند شیفت فعالیت می کنند گفت: ما برای رسیدن به اهداف خود در سال 98 برنامه های مناسبی داریم و فکر می کنم از ویتانا در سال 98 خبرهای خوبی بشنوید.

برنامه ویتانا برای بازار های صادراتی

عضو هیات مدیره شرکت ویتانا در مورد برنامه های این شرکت برای صادرات گفت: ظرفیتی که در کاخانه کاسپین دیده ایم به همراه کارخانه شکلات و غذای کوذک در حدود 450 تن تولید روزانه است که البته ظرفیت پذیرش داخلی تنها 200 تن در روز است.

وی افزود: حدود 30 تا 40 درصد تولیدات آینده کارخانه برای صادرات در نظر گرفته خواهد شد. البته در حال حاضر نیز صادرات در جریان است و به کشورهای افغانستان، عراق نیز محصولات خود را صادر می کنیم.

نادری با اشاره به اضافه شدن بازار چین به سبد صادراتی ویتانا گفت: چین را امسال شروع کردیم که خود دروازه خیلی بزرگی است برای رسیدن به شرق آسیا و مصرف کننده زیادی نیز دارد. با توافقاتی که صورت گرفته داریم صادرات را چین با سرعت بیشتری افزایش می دهیم و بر روی بازارهای موجود در روسیه و آفریقا کار می کنیم.

قائم مقام شرکت ویتانا تصریح کرد: با حضور در نمایشگاه های مختلف و همچنین تحقیق خوبی که در مورد بازار های جدید انجام داده ایم انشاالله تا پایان سال عدد صادرات را رشد می دهیم. در حال حاضرچیزی حدود 18 تا 20 درصد فروش ما با همین حداقل ها مربوط به صادرات است که تا 40 درصد قابل افزایش خواهد بود.

وی در مورد حضور در بازار آفریقا و احداث کارخانه در قاره سیاه نیز گفت: مدل کاری ما و شرکت هایی که صادرکننده هستند این است که اول جنس را به بازار می دهیم، سپس بازار را رصد و تحقیق بازار می کنیم. پس از آن از نتایج تحقیقات بازار خود محصول مورد پسند بازار و قیمت مناسب را استخراج کرده و سپس به صورت کامل ورود می کنیم.

نادری افزود:  به سرعت نمی توانیم کارخانه بزنیم و به همین دلیل اول چند ماه این طور کار می کنیم و سپس به مرحله پخش و بعد توسعه کار و احداث کارخانه می رسیم.


 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر تعالی سازمانی و کیفیت ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز خبر داد:

نیاز مشتری و تدوین استانداردهای جدید «ویتانا» / نوآوری سرلوحه کار برند مادر

ارسال نظر