بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
حضور این شرکت در بورس باید مبتنی بر اعتماد باشد و با توجه به اهمیت سهامداران برای ما، همواره اطلاعات به‌موقع، دقیق و شفاف منتشر خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۳۲۱۶
راه‌اندازی خطوط جدید کارخانه/ نصب پلاکارد شفافیت بر بیسکوئیت مادر

به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، رضا صحرایی رئیس هیات‌مدیره ویتانا در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه گفت: ویتانا نخستین کارخانه تولیدکننده بیسکویت صنعتی در ایران است که ۶۶ سال قبل تاسیس شده و هم‌اکنون این شرکت در مسیر استفاده از بهترین تکنولوژی دنیا قرار دارد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت ویتانا توجه مستمر به ارتقای جایگاه این شرکت در صنعت بیسکویت و شکلات، افزایش کیفیت، به‌کارگیری نیروهای متخصص و باانگیزه، شفافیت در عملکرد و حرکت مبتنی بر قوانین کشور را به عنوان فلسفه اصلی ویتانا عنوان کرد و افزود: اعتقاد ما این است که حضور ویتانا در بازار سرمایه باید مبتنی بر اعتماد باشد و با توجه به اهمیت سهامداران برای ما، همواره اطلاعات به‌موقع، دقیق و شفاف منتشر کنیم.

صحرایی در آیین گشایش نماد این شرکت در بازار دوم فرابورس گفت: شرکت ویتانا در سال 87 به یک شرکت خصوصی تبدیل شده و در دو سال گذشته با بازگشت مجدد به بازار سرمایه کارنامه موفقی را برجای گذاشت.

وی ادامه داد: شرکت ویتانا را با نام بیسکوییت و برند مادر می شناسند و همین دلیل برای ما کافی بود تا طرح توسعه مجموعه را در شهر صنعتی کاسپین با هدف بهبود تولید و بهینه سازی کلید بزنیم.

رئیس هیات مدیره ویتانا درباره باورهای مدیریتی این شرکت گفت: باور عمیق به کیفیت و ارتقای مستمر،باور مدیریت بکارگیری تیم همکاران متخصص و باانگیزه و شفافیت عملکرد و حرکت مبتنی بر قوانین کشور از مهمترین باورهای ویتانا در بازار سرمایه است.

صحرایی با تاکید بر تمرکز سهامداران و مدیران شرکت در یک رشته فعالیت گفت: ما متعهد به شفافیت، عدم بزرگنمایی و ارائه اطلاعات واقعی به بازار سرمایه هستیم.وی ادامه داد: فلسفه ما بر روی واقعیت متمرکز است و از پیش بینی های غیرواقعی و رویایی پرهیز می کنیم. ویتانا سعی می کند به عنوان نماد قابل اعتماد در بازار سرمایه به فعالیت خود ادامه می دهد.



محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل ویتانا یکی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت را راه‌اندازی کارخانه تولید ویفر عنوان کرد که در شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: سال 86 با خرید سهم 54 درصدی شرکت سرمایه گذاری البرز سازمان خصوصی سازی و آستان قدس رضوی 80 درصد سهام ویتانا را در اختیار گرفتیم و با برنامه ریزی کار خود را برای ورود به بازارهای هدف آغاز کردیم.

فخرالدینی افزود: سال 94 طرح توسعه ای کاسپین کلید خورد که در 140 هزار مترمربع در چهار فاز بیسکویت، ویفر، شکلات و غذای کودک تا سال 2020 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرعامل ویتانا افزود: فاز اول ما که بیسکویت بود با 60 درصد در حال تولید است که تا پایان سال با بهره برداری کامل 100 تن در روز تولید بیسکوییت خواهد داشت و البته در نهایت قرار است از این فاز اول روزانه 250 تن بیسکویت تولید شود.

وی تصریح کرد: کارخانه ویفر در حال تولید آزمایشی است و در شهریورماه و در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.وی با اشاره به فریز شدن فاز چهارم یا همان تولید غذای کودک گفت: کارخانه شکلات ویتانا تا سال 2020 به صورت رسمی وارد چرخه تولید می‌شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ مجدد در «غویتا»؛

بیسکویت های مادر شیرین تر شد

بعد از ارائه به مجلس تغییر کرد:

تغییر سهم شرکت های اقتصادی دولت به 40 درصد

در 9 مردادماه سال جاری عرضه خواهد شد؛

تعیین زمان عرضه سهام پالایشی نفت اصفهان و تهران

ارسال نظر